LR5 koncepcija gan nebalstās auditorijas pētījumos - iemesls esot līdzekļu trūkums. Jaunā sabiedriskā medija satura idejas veidojuši paši projekta pieci.lv autori un Latvijas Radio vadība. Jautāts, kādas būs LR5 prioritātes, Dagilis atbild - darbošanās sabiedrības interesēs, tiecoties uz maksimālas auditorijas sasniegšanu. Tas nozīmē - 2014. gadā sasniegt 100 tūkstošus klausītāju, un ar katru gadu šo skaitu audzēt. Kanāla mērķa grupa ir 15-30 gadus veci cilvēki, un radio veidotāji iecerējuši ar savu saturu radīt tiltu jauniešu attiecībām ar sabiedriskajiem medijiem. K. Dagilis gan atzīst, ka necer uz ātru LR5 popularitāti: «Ieskriešanās laiks var aizņemt vairākus gadus.» LR5 viļņos dzirdamais mūzikas žanrs būšot "jaunākā, aktuālākā mūzika.
Pārējo jaunā kanāla veidotāju vārdi pagaidām nav zināmi, jo tikai šonedēļ sākta dīdžeju, raidījumu vadītāju un žurnālistu atlase. Dagilis atklāj, ka papildus tagadējiem darbiniekiem, kuri veido zīmola pieci.lv apvienotos interneta radio kanālus, plānots piesaistīt vēl apmēram desmit cilvēku, bet gaidīti tiekot arī jaunie censoņi jeb praktikanti: "Nedomājam aizpildīt ēteru ar superzvaigznēm - vēlamies audzināt jaunas ētera personības." Nākotnē iecerēta arī sadarbība ar reģionālajām augstskolām - tām tiks dota iespēja LR5 pārraidīt studentu veidotus raidījumus.
Saeima valsts 2014. gada budžetā LR5 projekta attīstīšanai piešķīra 700 tūkstošus eiro. Sabiedrībā šāds pavērsiens raisīja diskusijas - kāpēc tieši patlaban ilgi briedusī ideja par jauniešiem domātu sabiedrisko radio "izgājusi cauri" un kāpēc uz projekta veidotāju vietām nav ticis rīkots konkurss. LR vadītājs un valdes loceklis Jānis Siksnis kā iemeslu norādīja veiksmīgu iepriekšējo sadarbību gan ar Dagili, gan ar dīdžeju Tomu Grēviņu. Līdz tam abi Latvijas sabiedriskā radio mājā vadīja un attīstīja jauno žurnālistu skolu 39. kabinets.
Visu rakstu Superzvaigznes nesola lasiet otrdienas, 28.janvāra, laikrakstā Diena!