Viņš uzskata, ka valdības solījumi ir iestrēguši valdības varas gaiteņos un "pat masu medijos dotie solījumi ne tikai transporta un loģistikas nozarē ir bijuši nekas cits kā pirmsvēlēšanu populisms".
Apariņš atgādināja, ka līdz ar Krievijas noteikto embargo tika sasaukta ārkārtas sapulce, kurā piedalījās satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība), ministriju, transporta un loģistikas nozares pārstāvji. Izvirzot priekšlikumus, panākta vienošanās par trīs atbalsta punktiem - atcelt transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokli kravas automašīnām un puspiekabēm, kā arī veikt grozījumus normatīvajos aktos attiecībā uz Latvijas garantijas aģentūru, lai arī autopārvadātāji spētu izmantot valsts galvojumus un saņemtu kredītbrīvdienas finansēto objektu atlikušajām vērtībām. Tāpat plānotas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, lai Valsts ieņēmumu dienests (VID) spētu piemērot nodokļu brīvdienas uzņēmumiem.
Apariņš arī norāda, ka Latvijas pārvadātājiem ir neiespējami apgūt tādus jaunus tirgus kā, piemēram, Azerbaidžānā un Uzbekistānā, uz kurām jāmēro ceļš tranzītā caur Krieviju, jo attiecībā uz embargo noteikto preču grupu tas ir aizliegts. Tāpat viņu uztraucot ziņas, ka Krievija plāno ieviest ceļu maksu jau no 2014.gada novembra.
Kā ziņots, Krievija 7.augustā noteikusi pilnīgu embargo lielākajai daļai pārtikas produktu, kas tiek importēti no Eiropas Savienības, ASV un citām rietumvalstīm, kuras ieviesušas sankcijas pret Maskavu. Krievijas embargo attiecas uz liellopu gaļu, cūkgaļu, augļiem, dārzeņiem, mājputniem, zivīm, sieru, pienu un piena produktiem. Šajā sarakstā pagaidām nav iekļautas šprotes, zivju un gaļas konservi, kā arī alkohols un saldējums.
Krievijas ieviestās sankcijas pārtikas produktu importam transporta nozarē vistiešāk skars tos autopārvadātājus, kuri izmanto refrižeratora tipa automašīnas, un zaudējumi kopumā varētu sasniegt vairākus desmitus miljonu eiro.
Kā ziņots, valdība 12.augustā nolēma Krievijas sankciju skartajiem Latvijas uzņēmumiem piešķirt nodokļu brīvdienas, kā arī eksporta tirgu apgūšanai piešķirt papildu piecus miljonus eiro. Kā sacīja ekonomikas ministrs Vjačeslavs Dombrovskis (Reformu partija), īpaši atvieglojumi būtu piešķirami tiem uzņēmumiem, kuru eksporta darījumu īpatsvars uz Krieviju ir lielāks par 10% no kopējā realizācijas apjoma. Tas pats kritērijs attiecas uz šo uzņēmumu piegādātājiem.