Kopējā līguma summa ir 19 900 lati bez pievienotās vērtības nodokļa. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi.
Live Rīga reklāmas kampaņas notiks astoņās valstīs - Vācijā, Krievijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā. Galvenā mērķa grupa būs ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 55 gadiem. Reklāmas kampaņu norise paredzēta šogad oktobrī un novembrī, bet 2012. gadā - aprīlī un maijā.
RTAB, kas ir projekta virzītāji, ir gandarīti par izvēlēto partneri. "!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot atmiņā paliekošas Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā," atzina RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.
Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets. Kampaņas vēstījumam jābūt piemērojamam visām mērķa valstīm.
Reklāmas aģentūras !Mooz radošais direktors Ēriks Stendzenieks ir gandarīts par iespēju reklamēt Rīgu. "Live Rīga ir spēcīgs, integrēts zīmols, būtībā - Rīgas kvalitātes zīme, tādēļ pie kampaņas strādāt bija salīdzinoši viegli. Kopš uzņēmuma pirmsākumiem lielu uzmanību veltām darbinieku izglītošanai un zināšanu papildināšanai ārvalstīs un pastāvīgi sekojam notikumiem pasaules reklāmā. Iespējams, tādēļ mums ir laba izpratne par ārvalstniekus uzrunājošu komunikāciju," piebilda Ē.Stendzenieks.