Viņš norāda, ka divi lati nav daudz. Šī maksa, pēc viņa teiktā, palikusi no 90.gadiem, kad mērķis bija ierobežot transporta plūsmu cauri Jūrmalas pilsētai, novirzīt vairāk uz sabiedrisko transportu un arī tranzītpārvadājumus pa apkārtceļiem. Tas bija laikā, kad latu tikko ieviesa, tam bija pavisam cita vērtība, bet tagad lats vairs šo funkciju neveic, tas neierobežo, secina R.Munkevics.“Nomainot lasi uz govi, principiālas pārmaiņas braucēja makā nerodas – no Rīgas līdz Jūrmalai tāpat vismaz 1,8 lati par benzīnu vienā virzienā iziet, tāpat atpakaļ, turklāt stāvvietas pilsētā par brīvu. Savukārt, ja mēs braucam uz Rīgu, tad galvaspilsētas centrā par diviem latiem ilgāk par stundu laikam nestāvēsim,” norāda Jūrmalas mērs.Viņš piebilst, ka iebraukšanas maksai ir vēl otra loma: ir nepieciešami līdzekļi, lai uzturētu vidi. “Nekur citur nav tik garas pludmales – 33 kilometri. Tā mums jāuztur, kaut arī ir valsts īpašums. Tāpat jāsakopj kāpu zona, jāpiedāvā serviss – ja cilvēki brauc atpūsties, viņiem pret vidi ir paaugstinātas prasības,” stāsta R.Munkevics un piebilst: cenām augot, arī šo funkciju iebraukšanas maksa vairs neveic. “Līdz šim starpību sedza jūrmalnieki. Tagad, kad ieņēmumi no iedzīvotāju ienākuma nodokļa krītas, vairs nav godīgi visu uzlikt uz jūrmalnieku pleciem,” uzskata Jūrmalas domes priekšsēdētājs.
Munkevics: iebraukšanas maksu vajadzētu noteikt 4-5 latu apmērā
Iebraukšanas maksai būtu jāierobežo transporta plūsma cauri Jūrmalai, un no tāda viedokļa vajadzētu maksu noteikt četru, piecu latu apmērā, bet mēs saprotam – tas radītu milzīgu psiholoģisko barjeru, tad principiāli neviens vairs nebrauktu uz Jūrmalu, piektdien publicētā intervijā laikrakstam Latvijas Avīze saka Jūrmalas domes priekšsēdētājs Raimonds Munkevics.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.