No finansiālā viedokļa visi trīs scenāriji - pirkums 20 gadu garumā, pirkums 30 gadu garumā vai noma 15 gadu garumā- ir praktiski līdzvērtīgi. Vienlaikus par pamatotāko tiek atzīts variants vilcienus nomāt, vēlāk tos atpērkot, ja pieejamie kredīta resursi būs lētāki nekā nomas izmaksas.
LETA vēsta, ka elektrovilcienu parka atjaunošanas aprēķinos tika izmantoti pieņēmumi, ka Pasažieru vilciens turpina veikt pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu vismaz līdz 2045.gadam un vienas vienības iegādes cena ir 3,4 miljoni latu. Savukārt kopējā līguma summa paredzēta 108 miljoni latu. Plānots iegādāties no 25 līdz 45 elektrovilcienu vienībām jeb sastāviem, kur katrā būtu līdz 270 sēdvietām.
Jau iepriekš Pasažieru vilciens valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis bija atzinis, ka jaunos vilcienus sākotnēji varētu nomāt.
Pievienota trešā rindkopa