Publikācijas piedāvātas gandrīz visos Latvijas redzamākajos medijos, tajā skaitā Latvijas Radio, Dienā, žurnālā Ir, radio SWH u.c. Līgums gan netika noslēgts, bet zīmīgi, ka BKC, kura īpašnieks ir Gints Feders, aizvien sniedz konsultācijas partijai Vienotība, kas saimnieko policistus pārraugošajā Iekšlietu ministrijā. Mediju pārstāvji noliedz, ka ar viņiem būtu iespējams vienoties par jelkādām publikācijām, un norāda, ka BKC centušies ministriju aptīt ap pirkstu."Pie strauja darba grafika nav laika padomāt, ko tas patiesībā nozīmē. Bet tagad, skatoties uz to visu no malas, saprotu, ka tā ir nopietna diskusija reklāmas, politiķu un žurnālistu starpā," par iemesliem, kādēļ nolemts Dienas rīcībā nodot BKC un L.Mūrnieces e-pasta saraksti, stāsta bijusī iekšlietu ministre. Tā sākusies februārī, kad L.Mūrniece pēc Jēkabpils gadījuma meklējusi sev preses sekretāru. Viena no amata kandidātēm bijusi BKC projektu vadītāja Marta Krivade, BKC darbiniece, kura arī parakstījusies zem ministrijai izteiktā piedāvājuma kā projektu vadītāja.Pati M.Krivade sākotnēji šo saraksti neatcerējās un komentārus solīja pirmdien, taču, kad Diena to BKC pārsūtīja, sekoja skaidrojums. Piedāvājumā esot tikai "iezīmētas" aptuvenās tēmas un mediji, kuriem tās interesētu, taču BKC līgumos ar klientiem negarantējot, ka publicitātes plāns tiks izpildīts visās detaļās, skaidro M.Krivade. Pašā piedāvājumā gan šāda detaļa nav minēta, tieši otrādi - uzsvērts "mēs garantējam". Vienā fragmentā arī teikts: "Linda, ja Tev ir jebkāda kompromitējoša informācija, tad, lūdzu, dod to - mēs varam piedāvāt neierobežotu publicitāti un ruporu!""Mums vienkārši nebija tādu līdzekļu. Šobrīd, uz to visu atskatoties, es arī saprotu, ka patiesībā PR aģentūras ar šādiem piedāvājumiem pazemo visus Latvijas žurnālistus," par iemesliem, kādēļ aprāvās sarakste ar BKC un netika noslēgts līgums, norāda L.Mūrniece. Dienas aptaujātie mediju pārstāvji teic, ka būtu maz iespējams sarunāt par naudu kādas publikācijas un BKC piedāvājumu uztver ar smīnu.Dienas mediju galvenais redaktors Guntis Bojārs uzskata, ka BKC gribējusi aptīt ap pirkstu policiju, skaidri zinot, ka par naudu vismaz publikācijas Dienā un citos a/s Diena medijos nopirkt nevar.Pilnu rakstu lasiet laikraksta Diena pirmdienas numurā!
PR aģentūra piedāvājusi Mūrniecei spodrināt policista tēlu ar publikācijām medijos
Labā policista tēls gada ceturkšņa garumā dažādos medijos izmaksātu 9000 latu, savukārt par divreiz garāku periodu komerctelevīzijas LNT raidījumā Degpunktā nāktos šķirties no 12 000 latu. Šādu tāmi, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), bijušajai iekšlietu ministrei Lindai Mūrniecei piedāvājis uzņēmums Baltijas komunikāciju centrs (BKC) neilgi pēc traģiskās Jēkabpils apšaudes, kurā noziedznieku pusē bija nostājušies policisti, pirmdien raksta laikraksts Diena.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.