Tomēr jautājums ir – vai Latvijas biznesa vide to saprot un internetā pietiekamā apjomā ievieto informāciju par savām precēm un pakalpojumiem.Izplatītais viedoklis, ka e-mārketings nepieciešams tikai tiem uzņēmumiem, kuri pārdod savus produktus un pakalpojumus internetā, vairs nav spēkā. Patērētāju barometra dati liecina, ka daudzi uzņēmumi, nereaģējot uz pircēju paradumu tendencēm, var palaist tos garām. Vairāk lasiet laikrakstā _Dienas Bizness _pirmdien, 2.decembrī!
Vietējie tirgotāji nepietiekami novērtē interneta lomu
Aptuveni 69% Latvijas pircēju pirms
produktu vai pakalpojumu iegādes veic izpēti internetā, bet
vietējie tirgotāji joprojām nepietiekami novērtē interneta lomu,
pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.Līdzīgas
pircēju paradumu tendences ir arī lielajās Eiropas valstīs,
secināts Google sadarbībā ar TNS Infratest un IAB Europe veidotajā
patērētāju barometrā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.