ASV vien filma piecās dienās ieņēma 32,5 miljonus ASV dolāru (15,4 miljonus latu), bet pārējā pasaulē - 68,5 miljonus ASV dolāru (32,4 miljonus latu).
Lai arī sākotnēji filmas izplatītāji plānoja to rādīt tikai divas nedēļas, pēc milzīgajiem panākumiem "Sony Pictures" paziņoja, ka visā pasaulē to rādīs trīs līdz piecas nedēļas. Koncertfilma sniedz ieskatu Maikla Džeksona aizkulišu dzīvē, sekojot popmūzikas karaļa mēģinājumiem pirms ieplānotajiem 50 koncertiem Londonas arēnā "O2", kuru tā arī nepiepildīja Džeksona fanu pūļi dziedātāja negaidītās nāves dēļ jūnija beigās. "Visur uz šīs planētas viņu mīl," paskaidroja kompānijas "Sony Pictures" izplatīšanas departamenta vadītājs Rorijs Bruers.
Tomēr, kā norāda laikraksts "The Guardian", iespējams, "Sony Pictures" pagarināja filmas demonstrēšanas ilgumu tāpēc, ka tās ieņēmumi ir mazāki par plānotajiem. Pāris nedēļas pirms filmas pirmizrādes līdzproducentu kompānijas "AEG" pārstāvis izteica pieņēmumu, ka filma pirmajās piecās dienās nopelnīs 250 miljonus ASV dolāru (119 miljonus latu).