Duetā ietilpst reperi ELUCID un Billijs Vudss (Billy Woods). Par viņu jaunāko ierakstu We Buy Diabetic Test Strips izdevums The Washington Post raksta: "Armand Hammer jaunākais albums apliecina, ka viņi ir patiesas pagrīdes repa leģendas." Apskatnieks Džeisons Bufords (Jayson Buford) komentē, ka dueta mūzika ir raupja un atmosfēriska, savukārt tās galvenās tēmas ir ģentrifikācija, komercializēšanās un brutāls kapitālisms. Vairākus skaņdarbus albumā producējuši tādi mūziķi kā JPEGMAFIA, Preservation un grupas Run The Jewels dalībnieks El-P. Ierakstā piedalījies arī britu saksofonists Šabaka Hatčingss (Shabaka Hutchings).
Medijs The Guardian šo pašu ierakstu dēvē par "albumu, kas ir pelnījis jūsu pilnu uzmanību”, un izceļ repera Billija Vudsa īpašo statusu neatkarīgajā hiphopā. "Viņš šobrīd piedzīvo purpurkošu karaliskas reputācijas periodu," atzīmē žurnāliste Kitija Empaira (Kitty Empire). Komplimenti atkārtojas arī Stīva Čika (Steve Chick) publikācijā: "Atgriežoties ASV no Zimbabves, Billijs Vudss piedzīvoja īstu kultūršoku un aptuveni divdesmit gadus pavadīja mūzikas pasaules nepamanīts, taču tagad ir kļuvis par izslavētāko andergraunda reperi ASV." Vudss preses fotogrāfijās un videoklipos nekad neatklāj savu seju.
Vudsa tēvs Zimbabvē bija neatkarības cīnītājs un strādāja pirmajā valdībā pēc neatkarības atjaunošanas, savukārt viņa māte bija jamaikiešu literatūras pētniece. Šīs abas ietekmju plūsmas ģimenē uz reperi atstāja īpašu iespaidu un attīstīja literāru talantu apvienojumā ar dzēlīgu, sociopolitiski analītisku prātu. Ne velti Vudss atrada kopīgu valodu ar kolēģi ELUCID, kura teksti robežojas no detalizēti aprakstošiem līdz brīvi asociatīviem un sapņainiem. Medijs The New York Times ELUCID daiļradi raksturojis kā “izaicinošu mākslas repu”.
Kā ELUCID, tā Vudss regulāri izdod soloalbumus: Maps, Vudsa sadarbības albums ar producentu Kenīju Sīgalu (Kenny Seagal) pērn nokļuva mediju The Wire Magazine, Pitchfork, Stereogum un Rolling Stone gada labāko mūzikas ierakstu sarakstos.
Arī dueta nesenāko albumu We Buy Diabetic Test Strips starp gada labākajiem ierakstiem ierindoja tādi mediji kā Vulture, PopMatters, Crack Magazine un Brooklyn Vegan. Portāls The Quietus pieļauj, ka tas “varētu būt šedevrs”, un mūzikas kritikas medijs Pitchfork to novērtējis ar 8.1 ballēm no 10, nodēvējot to par “noskaņpilnu, nemierīgu un dzēlīgu”, un piebilstot, ka “viedums un pieredze ELUCID balsi ir padarījuši gurdenu”. Kā allaž tiek uzsvērts Armand Hammer panāktais līdzsvars starp neviennozīmīgiem tekstiem un tiešu sociālu kritiku, taču jāpatur prātā, ka šie reperi ne vienmēr sagaida pārāk dziļdomīgu savu tekstu interpretāciju. “Dažreiz man tā arī gribas cilvēkiem pateikt - šī dziesma, piemēram, ir par kādu randiņu, uz kuru es aizgāju, nevis par kapitālisma un rasisma graujošajām sekām,” intervijā The Guardian smīķņā Vudss.
We Buy Diabetic Test Strips ir uzskatāms par plūstošāko un savdabīgāko dueta albumu, no jauna iedzīvinot apzīmējumu abstrakts hiphops. Par tā krasu pretstatu var uzskatīt populāro 2021. gada albumu Haram, kas veidots kopā ar reperu Snoop Dogg un Mobb Deep sadarbības biedru - producentu The Alchemist. Tas pavisam noteikti ir vispieejamākais un vieglāk klausāmakais dueta albums. No visiem sešiem Armand Hammer albumiem kā visizteiksmīgāko “cieta un sīksta” pagrīdes repa paraugu savukārt var nosaukt 2017. gada albumu Rome.
Armand Hammer ir sadarbojušies ar tādiem māksliniekiem kā Earl Sweatshirt, Moor Mother, Pink Siifu, Aesop Rock un Quelle Chris.
Armand Hammer uzstāsies otrajā festivāla vakarā - 5. oktobrī. Jau iepriekš izziņots, ka pirmā vakara galvenie viesi savukārt būs britu eksperimentālās elektronikas duets Autechre.
Divu dienu biļetes nopērkamas www.bilesuserviss.lv.
Skaņu mežs ir dalībnieks novatoriskajai mūzikai veltītajā platformā SHAPE+ un projektā tekhnē – abus atbalsta Eiropas Savienība.
Festivāls uzsācis dalību arī Ziemeļeiropas eksperimentālās mūzikas festivālu tīmekli NERDS (North European Resonance and Dissonance Society).