Lekciju Kādu stāstu biennāles stāsta? Djogotja balstīs uz savu nesenāko kuratores darba un mākslas pētniecības pieredzi. 2013.gadā sadarbībā ar Deividu Rifu viņa bija kuratore jaunākajai mākslas triennālei Norvēģijā – 1. Bergenas asamblejai Pirmdiena sākas sestdien (Monday begins on Saturday). Vienpadsmit dažādās asamblejas norises vietās tika izvērsts sarežģīts un blīvs stāstījums par mākslu un izpēti, neoliberālo kapitālismu un komunismu, fikciju un dokumentu, atskatoties uz zinātnisko fantastiku 60.gados Padomju Savienībā un liekot lietā vērienīgas arhitektoniskās struktūras. Lekcijā autore pievērsīsies arī Urālu 1. Industriālajai biennālei, ko viņa kā līdzkuratore realizēja 2010.gadā Jekaterinburgā Krievijā. Daudzas no izstādēm Jekaterina Djogotja veidojusi, atskatoties uz sociālisma laika mākslu, to vidū izstādes Ķermeņa atmiņa: apakšveļa padomju ērā (Body Memory: Underwear of the Soviet Era), Maskava–Berlīne. 1950–2000, Padomju ideālisms un Cīņa par karogu: Padomju māksla starp Trocki un Staļinu (Struggling for the Banner: Soviet Art Between Trotsky and Stalin). 2001. gadā viņa bija Krievijas paviljona kuratore Venēcijas 49. Mākslas biennālē.
Kopš 2008.gada Jekaterina Djogotja ir vecākā redaktore neatkarīgajam interneta žurnālam www.openspace.ru/art, kur tiek publicētas mākslas ziņas, mākslas kritika un kultūras notikumu analīze. Viņas raksti regulāri tiek publicēti tādos prominentos mākslas žurnālos kā Artforum un Frieze. Jekaterina Djogotja dzīvo un strādā Maskavā un Ķelnē, kur pilda mākslinieciskās direktores pienākumus Pasaules Mākslu akadēmijā.
16. aprīlī kuratore piedalīsies starptautiskajā simpozijā Mākslas biennāļu spožums un posts, ko Rīgas mākslas telpā rīko Laikmetīgās Mākslas centrs sadarbībā ar nodibinājumu Rīga 2014. Lekciju un simpoziju aicināts apmeklēt ikviens interesents, pasākumi notiks angļu valodā, ieeja bez maksas.