Lektori - Domeniko La Porta (Beļģija) un Matiass Nočis (Šveice). Pasākums notiks kinoteātrī KSuns Baltijas jūras dokumentālo filmu foruma ietvaros. Seminārs notiks angļu valodā, dalība tajā ir bez maksas.
Porta lekcija Baltijas jūras dokumentālo filmu forumā būs veltīta multimediju produktiem – to mērķauditorijas definēšanai un veidiem, kā to sasniegt.
Savukārt Matiass Nočis ar semināra dalībniekiem dalīsies pieredzē par dokumentālo filmu mārketinga jautājumiem un analizēs pēdējo gadu veiksmīgākos piemērus šajā jomā. Nočis ir filmu mārketinga stratēģijas speciālists. Viņa kompānija Alphapanda specializējas filmu mārketinga jautājumos tiešsaistē, sadarbojoties ar daudzām Eiropas filmu studijām un tādām kompānijām kā 20th Century Fox, UniverCiné, Filmin u.c. Pirms Alphapanda dibināšanas Matiass Nočis darbojās kā neatkarīgs mārketinga speciālists, realizējot reklāmas kampaņas tādām filmām kā Melnais gulbis, Gulivera ceļojumi, Rotaļlietu stāsts 3 u.c. Vairākus gadus viņš strādājis arī Šveices nacionālajā filmu popularizēšanas aģentūrā. Nočis ir filmu mārketinga pasniedzējs un regulāri strādā dažādās filmu apmācību organizācijās, piemēram, Lielbritānijas Nacionālajā Filmu un TV skolā, FOCAL (Šveice), Transylvania Talent Lab (Rumānija).