Patērētāji par pakalpojumu var norēķināties, izmantojot paaugstinātas maksas īsziņas pakalpojumu, kas maksā 0,15 LVL, tomēr, kā liecina no patērētājiem saņemtāptac informācija, pakalpojuma maksa ne tuvu neaprobežojas ar šādu summu, bet gan mobilo pakalpojumu rēķins pieaug pat par aptuveni 5 latiem.
PTAC ir arī sazinājies ar mobilo telefonu operatoriem, kas ir bloķējuši pieejamību vismaz daļai no šādiem pakalpojumiem, tomēr krāpnieki bieži maina domēnu nosaukumus, tādēļ ir grūti nobloķēt pilnīgi visu šādu pakalpojumu sniedzējus.
PTAC aicina patērētājus uzmanīties no šādiem krāpniekiem un neizmantot šādus krāpnieciskus pakalpojumus, gan ētisku apsvērumu dēļ, gan arī tādēļ, ka tehniski nevienas trešās personas rīcībā nevar būt informācija par citu telefonu zvanu vēsturi vai jau sen izdzēsto īsziņu tekstiem.